1. Postanowienia Ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług medycznych przez Przychodnię Medyczną Sanus Medica sp. z o.o. (dalej: „Przychodnia”).

1.2. Przychodnia świadczy usługi medyczne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz standardami medycznymi.

1.3. Każdy Pacjent korzystający z usług Przychodni zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym regulaminem oraz jego przestrzegania.

2. Rejestracja i Wizyty

2.1. Rejestracja na wizyty odbywa się osobiście, telefonicznie lub za pośrednictwem systemu rejestracji online dostępnego na stronie internetowej Przychodni.

2.2. Pacjent zobowiązany jest do podania prawdziwych i pełnych danych osobowych podczas rejestracji.

2.3. W przypadku konieczności odwołania lub zmiany terminu wizyty, Pacjent powinien poinformować Przychodnię z co najmniej 24-godzinnym wyprzedzeniem.

3. Świadczenie Usług Medycznych

3.1. Przychodnia świadczy usługi medyczne w zakresie konsultacji lekarskich, diagnostyki, leczenia, rehabilitacji oraz profilaktyki zdrowotnej.

3.2. Usługi medyczne świadczone są przez wykwalifikowany personel medyczny posiadający odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje.

3.3. Przychodnia zapewnia Pacjentom dostęp do informacji o stanie zdrowia oraz planowanym leczeniu, a także możliwość zadawania pytań i wyrażania opinii.

4. Prawa i Obowiązki Pacjenta

4.1. Pacjent ma prawo do:

  • poszanowania godności osobistej oraz prywatności,
  • uzyskania informacji o swoim stanie zdrowia,
  • wyrażenia zgody na proponowane leczenie lub odmowy leczenia,
  • dostępu do dokumentacji medycznej dotyczącej jego osoby.

4.2. Pacjent jest zobowiązany do:

  • przestrzegania zaleceń lekarza,
  • poszanowania praw personelu medycznego oraz innych pacjentów,
  • terminowego regulowania należności za świadczone usługi medyczne.

5. Ochrona Danych Osobowych

5.1. Przychodnia przetwarza dane osobowe Pacjentów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych.

5.2. Pacjent ma prawo do wglądu w swoje dane osobowe, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia, zgodnie z obowiązującymi przepisami.

6. Reklamacje i Skargi

6.1. Pacjent ma prawo do składania reklamacji i skarg dotyczących świadczonych usług medycznych.

6.2. Reklamacje i skargi należy składać pisemnie na adres Przychodni lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

6.3. Przychodnia rozpatruje reklamacje i skargi w terminie do 14 dni roboczych od ich otrzymania.

7. Postanowienia Końcowe

7.1. Przychodnia zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w niniejszym regulaminie.

7.2. Zmieniony regulamin będzie dostępny na stronie internetowej Przychodni.

7.3. Niniejszy regulamin obowiązuje od dnia jego publikacji na stronie internetowej Przychodni.